about me

Sunday, 15 April 2012

Jom ler Berpantun



Assalamulaikum pembuka kata

jikalau salah maaf dipinta

entry kali ni bukanlah nak berjenaka

hanya untuk bersuka ria



Hari ini hari sabtu

waktu ditunggu untuk berehat

lain cerita pula terjadi pada aku

terlalu penat sampai tak cukup rehat



Membaca buku tingkatan lima

supaya dapat menjawab dengan sempurna

exam SPA dikata senang gila

tapi sebenarnya runsing kepala



Hari ahad hari ditunggu

hari berjumpa dengan tok guru

menjadi berjaya itu yang ditunggu

berniat suci untuk Allah yang satu



Jikalau ditanya apa itu cinta,

ada yang berpuitis sampai ke syurga

lain pula apa pandangan saya

kepala jadi pening haprak nak gila



Saya bukanlah jiwang orangnya,

tidak juga orang berharta

Maafkan saya jika tidak sempurna

semoga saya tak susahkan kamu semua



pantun ni ada kaitannya

.......

...........

ha, itu lah dia orang yang saya suka



kisah hati tajuk lagu Alyah

pantun ni telah tamat sudah

kalau rasa macam tiada penyudah

hmm...ADA AKU KISAH?? =p



5 comments:

shiqin ghazali said...

hahax.. pepagi dah tersenyum baca pantun ni b4 stat kije.. macehhh...
dh lame x baca pantun kamu ni..
org hebat berpantun la katekan..
hahax
gud morning~

cik husna said...

apa ni..endingnya mn ni..apa ni apa ni..(provokasi ;p)

kudou said...

hehe
thanks shiqin.terase nak berpantun tetibe kol 3 pagi..santai je idea ni..


cik husna:
ending la ni...ada kisah?hahaha

Fyfy Adiela said...

hihihik,bestlaa..awk,sy dah 4low blog awk,awk 4low jgk ea blog sy..tq

kudou said...

fyfy, hee thanks
nape x leh nk access to ur blogger account?